Trevlig måndag

Föreläsningen var OK, bara EN enda kvar innan sommaren! Tjohooo!

Har äntligen träffat Poppis!!! :) Det var himla kul, dock hade jag kanske gjort det under lite lugnare former.... Jag får lite svårt att sätta fokus på vad någon pratar om när jag ständigt ska hålla ögonen och öronen på annat håll... Hoppas vi ses snart igen och att vi får bubbla ännu mer då!

Det är så skönt, för nu börjar min kropp vänja sig vid att inte sova middag. Ja, förut sov jag ofta middag någon timma. Men så kom jag på att om jag ska orka jobba och inte vara helt slut när jag kommer hem om kvällarna, måste jag vänja mig av med middagsluren. Sagt och gjort.

Kommentarer
Postat av: Poppis

Ja, det var jäkligt roligt att träffas, även kul att få hänga med kidsen lite även om du blev stressad. Har inget emot att hänga med världens gosigaste ungar ju :D Vi ses förhoppningsvis nåt mer i sommar, när vi inte är så busy hehe.. Kram

2007-05-22 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback