Utan kamera

I kväll fick Stina tag på kameran. Edward tog den ifrån henne för att han skulle ta ett kort på ´na. Vad gör hon då? Jo, hon river den ur händerna på honom (då han precis plockat upp den ur fodralet) och KASTAR den i golvet!!!!

Displayen är sprucken.

Jävla skit.

Jag blev inte ARG när detta hände, jag blev bara uppgiven. Ledsen liksom.
Ringde försäkringsbolaget och förklarade vad som hänt. Tydligen täcker Drulleförsäkringen detta.. men det är ändå 1.500:- i självrisk. Men det är iaf något...

Och vi som var så nöjda med den här kameran! APA!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Känner mig som den sista du skulle vilja ha en kommentar från om detta... men jag lämnar en ändå. Om inte annat så att visa att jag har varit här och läst & nästintill kännt din irrifrustration när du skrev "APA".

:)

KRAM!

2007-05-08 @ 17:18:05
Postat av: Popprinsessan

Vem har hon fått det där humöret ifrån? ;)

Jäkligt synd med kameran, vet precis hur ni känner för jag hade själv sönder min i vintras. Nu har dock pappa lyckats laga den, men det blir ju lite svårare för er när displayen är sönder. Hoppas det ordnar sig. Kram

2007-05-09 @ 16:50:40
Postat av: Sara

Poppis: vi undrar också vem hon har fått det här humöret ifår! :P

Men det hade ju varit en sak om man själv "råkat" ha sönder kameran.. då har man ju sig själv o skylla. Men nu liksom.. när hon med avsikt KASTAT den i golvet... *morr* OK, jag vet att ansvaret är på mig att hon inte får tag i kameran... Men jag var ju i samma ram, okejade till Edward att han fick ta kort på henne.. så gör hon detta oväntade och river den ur hans händer och drämmer den i golvet!!! Iiiiih!

2007-05-10 @ 10:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback