Lördag

Igår eftermiddag fick jag mail om att sekreterarna (på BUP) hade kommit överens om att de endast ska ta in en praktikant/termin. Så det är bara att vinka hej då. Jag har nu kontaktat vuxenpsyk och väntar på svar. Japp, jag vill vara på psyk - fast på rätt sida s a s . :)

Äntligen en lugn lördag! Det har varit så fullt upp på sista tiden, så denna slappar-lördag har verkligen varit efterlängtat. Egentligen skulle jag ha varit upp till Stockholm på en pysselträff idag. Men jag kände att jag inte orkade och stannade hemma. Måste ju ladda tills nästa helg.

Har beställt en massa pärlor som borde komma hem på tisdag. Tjuvstartade igår och gjorde mig ett svartguldigt halsband. Blev rätt fint, men jag vill ha hem mina sötisar! Verkar som att jag är fast i pärlträsket också... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback