Människor

Jag har så svårt för mamma X. Vet inte vad det är.. tror det är hennes attityd, det där skrytsamma. Hade inte träffat henne på några veckor förrs idag och genast kände jag bara "NEJ" i hela kroppen.

Mötte Malin, deras hund hade försvunnit för ett par veckor sedan. Nu är hunden hittad och vilken tragedi... hunden hade ramlat ner i ett hål som grannen grävt. Förstod inte riktigt hur hunden hade dött, om det var vatten i hålet?! Ville inte fråga mer, för jag såg att hon helst av allt inte ville prata om Imse. Usch. Stackars.

I kväll jobbar Max över och min kära mor kommer hit och är med mig och barnen. Hon ska göra kycklinggryta till dem (jag käkar lax).

Fick hem en ranson med pärlor idag, har gjort ett halsband och jo då, det får duga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback