Provsvar

Läkaren ringde i eftermiddags. Mina provsvar jag tog i torsdags var bra, så nu tror man att mitt håravfall beror på infektionen. Mycket troligt, men för det känns det inte bra. Han sa att jag kunde komma och "visa upp mig" om jag ville. Får se hur jag gör.

Till lunch hade jag Marjatta här. Blir alltid så glad när jag träffar henne, hon sprider verkligen glädje runtom sig! Jag bjöd på laxfilé (vad annars...) och en väldigt god couscoussallad med ruccola, bladsallad, paprika, körsbärstomater, soltorkade tomater, äppelbitar, valnötter och fetaost. Till detta serverades en god ingefärssås baserad på creme fraiche, smaksatt med lite curry och chilipeppar. Grekiskt lantbröd med smör och ost. Vatten smaksatt med lime och gurka. Mmmmmmmm!

Haft ont i huvudet idag.
Det kommer vara ett tjat om min värk ett tag framöver, men det är för att jag själv ska se vilka dagar jag har haft mer ont etc. För att jag i tid ska kunna hoppa av studierna om det så behövs. Ibland är det svårt att minnas och den här bloggen är ju faktiskt till för min egen skull i första hand! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback