Torsdag

Har tittat lite på de två kursplanerna... verkar bli en hektisk höst. Men jag SKA klara det, utan extra värk. Gäller att disponera tiden rätt (dvs inte sitta här vid datorn om dagarna...). 

Lyssnat på första föreläsningen, trist kärring som pratar. Nästa föreläsning som står på tur är 50 minuter med henne.... urk!
Har tittat lite på svenskan också... kul, intressant men lite knepigt ibland.

I eftermiddags kom barnens farmor hit och lämnade Elea. Anders & Agneta åker på en resa i 10 dagar så vi ska vara hundvakt. Kommer få ta en del turer med henne och barnen.. kommer bli "kul", allra helst då Stina PROMPT ska hålla i kopplet.... DET HÄR kommer min hjärna få snurr av!

Håret fortsätter att ramla av... inte alls kul, tur det inte syns iaf (än..).
Har mått okej idag, men ont i skallen nu ikväll.
Imorgon är en ny dag och imorgon eftermiddag får jag förhoppningsvis reda på om jag får göra min praktik på BUP! Håll en tumme så är ni gulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback